Tampereelle avataan ensimmäinen Mr. Panini & Co. -ravintola

Mr. Panini lanseeraa uuden fast casual -ravintolakonseptin, eli nopean syömisen ravintolaketjun, jonka keskiössä ovat rentous ja laadukkuus. Suomen ensimmäinen Mr. Panini & Co. -ravintola avataan Tampereella keväällä 2019. Ravintola sijaitsee Tampereen rautatieaseman läheisyydessä osoitteessa Hämeenkatu 3 ja siihen on tulossa noin 40 asiakaspaikkaa.

Ravintolassa tarjottavat lämpimät rapeat paninit kootaan asiakkaan edessä tuoreista, laadukkaista, pääsääntöisesti kotimaisista raaka-aineista. Panineissa käytetään paljon kasviksia ja tuoreita salaatteja, erilaisia kastikkeita ja lisukkeita, joten ne poikkeavat paljonkin Ulvilassa valmistetuista panineista.

Asiakkaan on mahdollista valita itselleen mieluisimmat täytteet ja tuunata panini omien mieltymystensä mukaan. Tarjolla on myös valmiiksi mietittyjä liha- kala- kasvis- ja vegaanivaihtoehtoja.

Paninien rinnalle tulee myös muita tuotteita

Nimensä mukaisesti Mr. Panini & Co. ravintolassa paninit saavat seurakseen myös muutakin nopeaa tarjottavaa. Asiakas voi valita ruokalistan salaatteihin ja keittoihin itse raaka-aineita sekä tarjolla on myös Sweet Panineja. Juomavaihtoehtoina on kuumia ja kylmiä juomia, kuten talon omat paikan päällä valmistetut makuvedet, virvoitusjuomat, pavuista jauhettu kahvi ja teevalikoima. Kaikkia annoksia saa gluteenittomina ja vegaanisina.

Kotimaisuus ja vastuullisuus korostuvat valinnoissa

Vastuullisuus on olennainen osa konseptiamme ja vastuullisuusasiat on otettu kaikessa huomioon. Muun muassa sisutusrakenteet, lattiat ja pöydät tuolit ovat puusta. Tilojen siistimiseen käytetään Joutsenmerkittyjä puhdistusaineita ja mukaan otettavat Take a way -astiat ovat kierrätettäviä.

Sinäkin voit vaikuttaa

Mr. Paninin kehityspäällikkö Janne Ikosen mukaan kuluttajilla eli asiakkailla on merkittävä rooli uuden ravintolakonseptin kehittämisessä.

– Kuuntelemme asiakkaiden toiveita ja käymme aktiivisesti vuoropuhelua heidän kanssaan. Suunnitelmissa on oman someyhteisön perustaminen, jonka avulla keräämme asiakkailta palautetta, risuja ja ruusuja, kuuntelemme heidän toiveitaan ja ideoitaan. Näin voimme osallistaa asiakkaitamme ja pääsemme kehittämään toimintaa yhdessä heidän kanssaan, Janne Ikonen kertoo.